Tuširanje kot jutranja rutina

Začnite dan s tuširanjem
Jutranje vstajanje je za nekatere izredno težko, zato je poživljajoč tuš lahko rešitev za pozitiven začetek dneva.

Kako začeti dan dobro razpoloženi?

Nihče ne uživa v zgodnji budnici, ampak vedno obstajajo načini, kako si lahko polepšate jutra.

Najboljši način prebujanja

Ali pogosto pripovedujete ljudem, da preprosto niste jutranji tip človeka? Brez skrbi, niste edini, saj zgodnje vstajanje veliko ljudem predstavlja težavo.

Vstanite kakor hitro le lahko in položite svoje noge čez rob postelje, da pospešite krvni obtok v telesu. Nekajkrat globoko vdihnite, da vnesete čim več kisika v telo.

Priporočljiva je tudi jutranja vadba, ki vam bo povrnila energijo in vam pomagala, da se prebudite. Bodite le pozorni, da ne boste pretiravali, saj ste na koncu lahko še bolj utrujeni.

Vzemite si dovolj časa: nič več hitenja

Skušnjava, da bi ponovno pritisnili na gumb za dremež je seveda velika, ampak ali je tistih nekaj minut res vredno stresa, ki ga nato povzroči hitenje? Jutranji stres napove kako bo potekal dan, zato si zagotovite dovolj časa, da ga v miru začnete.

5 načinov, kako hitro začeti dan

  • Zajtrk si, če je to le mogoče, pripravite vnaprej.
  • Izberite, kaj boste oblekli zvečer.
  • Če vaša kopalnica potrebuje dodatno gretje, jo ogrejte medtem ko jeste zajtrk, da prihranite čas.
  • Lase si umivajte le na vsakih nekaj dni.
  • Kosilo za naslednji dan pripravite prejšnji večer in ga shranite v hladilniku.

Nasveti za boljše počutje ob jutranjem prebujanju

  • Ne pijte alkohola zvečer, saj vas ta lahko naredi še bolj zaspane kot običajno.
  • Ko zazvoni budilka, čimprej vstanite iz postelje, da boste imeli dovolj časa za nežno prebujanje in pripravo na začetek dneva.
  • Občasno si privoščite najljubši zajtrk, saj vam bo to dalo motivacijo, da se boste lažje prebudili.
  • Ne pregledujte elektronske pošte ali družbenih omrežij pred spanjem, saj vam to lahko povzroča še dodaten stres.

Zakaj je jutranje prebujanje tako težko?

Za večino med nami je zvok budilke, ki nas zjutraj kliče v nov dan, nekaj najhujšega. Zdi se nam preprosto pretemno, premrzlo in prezgodaj, da bi vstali. Ti naši občutki ko se prebujamo, so močno povezani z znanostjo o spalnih ciklih.

Običajno imamo štiri do šest spalnih ciklov na noč, ki gredo od rahlega do globokega spanca. V kolikor se prebudite med eno izmed faz globokega spanca, je prebujanje toliko težje, utrujenost pa lahko občutite skozi ves dan.

Žal ni univerzalnega recepta koliko ur spanja potrebujemo, saj vsak med nami za normalno funkcioniranje potrebuje drugačno količino spanca. Odkrijte, koliko ur spanca dnevno potrebujete, da se počutite sveže in spočite ter ustrezno prilagodite svojo uro za spanje in prebujanje.

Jutranje tuširanje: najboljši začetek dneva

Večina juter se začne z jutranjim tuširanjem, zato preberite, kako lahko s tuširanjem dan začnete tako kot je treba.

Zbudite se s tuširanjem z vročo in hladno vodo

Jutranje tuširanje pri katerem izmenjavate vročo in hladno vodo je lahko nadvse učinkovito. Priporočamo en interval vroče vode, ki mu sledi 30 sekund mrzle vode. Ta cikel nekajkrat ponovite.

Presenečeni boste, kako učinkovito je lahko tuširanje z izmenjavanjem vroče in hladne vode. Vroča voda bo razširila žile in pospešila krvni obtok, medtem ko bo mrzla voda zožila žile ter upočasnila krvni obtok.

Ne le, da takšna jutranja rutina pomaga, da se počutite vitalni in polni energije, hkrati tudi dokazano očisti telo ter zmanjšuje bolečine v mišicah. Zato, če le zmorete, naredite nekaj zase in si privoščite prho z izmenjavanjem vroče in mrzle vode. Za posebej poživljajočo prho si privoščite gel za tuširanje NIVEA Frangipani & Oil, ki vas bo navdal s svežino, kožo pa pustil prijetno mehko.

Štopajte se!

Če ste ugotovili, da pod prho preživite čisto preveč časa, potem je morda rešitev, da si za čas tuširanja nastavite alarm. To vam bo pomagalo pri motivaciji, da se boste čimprej prenehali tuširati, preostali čas pa boste tako lahko porabili za skodelico sveže jutranje kave.

Zakaj nikoli ne bi smeli preskočiti jutranjega tuširanja

  • Dan boste začeli čisti in prijetno dišeči.
  • Jutranje tuširanje ima poživljajoč učinek. Za še dodatno svežino uporabite NIVEA Fresh Pure gel za tuširanje z morskimi minerali.
  • To je odličen čas, da se tudi v mislih pripravite na dan.
  • Tuširanje vam lahko pomaga pri jutranjem razvajanju in sproščanju.

Prebudite svoje čute

Občutek vode na koži je osvežujoč in poživljajoč. Ne glede na to, kako utrujeni ste zjutraj, je tuširanje prava rutina, ki vam bo pomagala do lepega začetka dneva. Izberite gel za tuširanje NIVEA Fresh Powerfruit, ki razvaja z antioksidanti, vonj acai jagod pa pomiri duha in poživi telo.


NIVEA izdelki za popolno jutranje tuširanje

NIVEA priporoča