Zgodovina znamke

Odkrijte 100 let zgodb znamke NIVEA

RAZLIČNI TIPI KOŽE. RAZLIČNE POTREBE.

 

Že več kot 100 let z NIVEA kremo ustvarjamo moderno nego kože. Danes nam zaupa milijone ljudi z vsega sveta, z najrazličnejšimi tipi kože. Prav zato se naši raziskovalci dnevno ukvarjajo z individualnimi značilnostmi človeške kože in njenimi negovalnimi potrebami glede na kulturne značilnosti, spol in starost. V zadnjih desetletjih smo tako razvili številne inovativne izdelke za nego kože, od deodorantov do izdelkov za zaščito pred soncem. Sodelujemo s preko 50 inštituti z vsega sveta, da so naši izdelki primerni za vaš tip kože. V Hamburgu, na sedežu našega podjetja, smo odprli poseben laboratorij za Azijo in Latinsko Ameriko. Z željo, da bi tudi v prihodnje ljudje z vsega sveta lahko zaupali našim izdelkom.


Kako se je vse skupaj začelo

Preden se je lahko začela zgodba o uspehu NIVEA kreme, je bilo najprej potrebno odkriti nekaj zelo pomembnega: Eucerit. Eucerit deluje kot emulgator, saj omogoča vezavo vode in olja v stabilno kremo. K sreči je dr. Isaac Lifschütz leta 1911 razvil ta popolnoma nov emulgator. Dermatolog prof. Paul Gerson Unna je cenil izkušenost dr. Lifschütza na njegovem področju in ga je predstavil apotekarji in soustanovitelju podjetja dr. Oscarju Troplowitzu, ki je takoj spoznal, da bi bila emulzija vode v olju popolna podlaga za kozmetično kremo. Vse, kar je potrebovala, je bilo le še ime. Da bi ga našel, dr. Troplowitzu ni bilo treba pogledati dlje od kreme same. Ko je bila emulzija gotova, je bila snežno bele barve. Ime NIVEA izhaja iz latinskih besed nix (sneg) in nivis (snežni). Če bi ime prevedli dobesedno, bi kremo lahko poimenovali »Snežnobela«.

Predstavitev znamke NIVEA svetu

1911

Vse se je začelo leta 1911, ko je farmacevt in podjetnik z vizijo, dr. Oscar Troplowitz, prepoznal potencial Eucerita, emulgatorja, ki ga je ustvaril kemik dr. Isaac Lifschütz. Eucerit je omogočil vezavo vode in olja v stabilno kremo ter je bil najprej namenjen za uporabo na medicinskem področju. Dermatolog prof. Paul Gerson Unna je cenil izkušenost dr. Lifschütza na njegovem področju in ga je predstavil dr. Troplowitzu, ki je takoj spoznal, da bi bila emulzija vode v olju popolna podlaga za kozmetično kremo. Tako je nastala "Mati vseh krem": NIVEA. Z uspehom je rastel tudi asortiman – kremi so se pridružili puder, milo in mleko za lase. V duhu treh izumiteljev še danes deluje več kot 500 naših raziskovalcev. Z leti smo razvili številne napredne ideje in izdelke, ki danes veljajo za samoumevne na področju nege kože.

1914

Eucerit je omogočil, da krema ostane stabilna dlje časa, kar je neposredno vplivalo na nastanek NIVEA kreme leta 1911. To je bila prva krema za nego kože, ki so jo lahko izvažali po svetu, ne da bi se pri tem pokvarila njena kakovost ali konsistenca. Le tri leta po prvi predstavitvi NIVEA kreme v Hamburgu je bil izdelek na voljo na vseh kontinentih in skoraj polovica prodaje kreme NIVEA je bila dosežena na drugih celinah. Do leta 1914 se je proizvodnja naših izdelkov iz Hamburga razširila tudi v Buenos Aires, Kopenhagen, Mehiko, Moskvo, New York, Pariz in Sydney. Danes je NIVEA naprodaj v preko 200 deželah po vsem svetu.


1924

Leta 1924 so "NIVEA fantje" postali obraz NIVEA oglasov. Kampanja je bila tako uspešna, da so nas zasula pisma mladih oboževalk z vseh koncev države. 

NIVEA fantje: prvi "boyband"

Ko so ljudje vseh starosti začeli vedno več svojega prostega časa preživljati na prostem, se je dotedanji lepotni ideal bledosti in krhkosti umaknil povsem novemu videzu. Priljubljen je postal svež, fit in zdrav videz. Medtem ko je naša kreativna ekipa trdo delala na spremembi dizajnov naših izdelkov, je naključje poskrbelo za rojstvo naše nove oglaševalske kampanje. Vodja oglaševanja Juan Gregorio Clausen se je sprehajal po Hamburgu, ko je šel mimo fotografske trgovine. V izložbi je visela fotografija treh srečnih, nabritih mladih bratov s svežimi obrazi: to so bili Rolf-Robert, Peter in Wilhelm Wiethüchter. Juan je takoj vedel, da ta čista in celovita družinska podoba popolno izraža bistvo prerojene znamke NIVEA. Kampanja je požela velik uspeh in brate so kmalu začeli pozdravljati z vzkliki »Pozdravljena, NIVEA!«, kamor koli so prišli. Istočasno je premiero doživela tudi nova embalaža: NIVEA se je prvič pojavila v znameniti modri pločevinki, ki je njen zaščitni znak še danes.


1925

Čeprav so resničnostne oddaje na televiziji, kot so Idol, The X-Factor, The Apprentice ali Top Model, danes povsem običajne, so bila takšne vrste medijska iskanja talentov v letu 1925 nepoznana. Zato je oglas v berlinskem časopisu, da po vsej državi iščemo tri NIVEA dekleta, sprožil veliko vznemirjenje javnosti. Zlasti zato, ker nismo iskali glamuroznih modelov, ampak običajna, preprosta dekleta: »Ne iščemo izjemnih lepotic, kraljic plesa ali mladih dam z bogatimi kodri. Iščemo naravno lepa, zdrava in preprosta dekleta.«Mlada mama, gospa Fröhlich iz Flensburga na severu Nemčije, je opazila oglas in se odločila, da bi bile njene hčerke Margot, Elfriede in Hertha popolne. Ko je za njen načrt slišal njihov oče, je jasno povedal, da noče, da njegove hčere postanejo »oglasna dekleta« – zato jih je mama prijavila, ne da bi mu povedala! Sreča za dekleta je bila, da jih je – sestre Fröhlich so premagale več kot 1000 drugih deklet in zmagale. In kar je presenetljivo, izkazalo se je, da družina sploh ne pozna znamke NIVEA, saj so se ravno priselili v Nemčijo s Samoe, kjer naši izdelki niso bili na voljo. Na srečo se je gospod Fröhlich dal pregovoriti, da njegove hčerke postanejo NIVEA dekleta, in lahko so nastopile v naših oglasih.


NIVEA dekleta

pionirji v zaščiti pred soncem

1958

Do šestdesetih let sta gospodarska blaginja in vedno večje število avtomobilov pripomogla, da je vse več ljudi hodilo na počitnice na morje, in zacvetela je kultura preživljanja časa na plaži. Tudi NIVEA je bila tam, da bi pomagala ljudem kar najbolj uživati na soncu. »NIVEA avtodomi« so bili običajni obiskovalci mednarodnih počitniških krajev v 60-ih in 70-ih letih. Vsakemu, ki je na plažo prinesel NIVEA izdelek za zaščito pred soncem, so podarili tedaj že slavno žogo NIVEA – v preteklih 40. letih smo izdelali že preko 20 milijonov NIVEA žog! Prav v tem obdobju pa so znanstveniki začeli odkrivati povezavo med izpostavljenostjo soncu, kožnim rakom in poškodbami kože, kot je prezgodnje staranje. Ta odkritja so naše raziskovalce spodbudila k razvoju revolucionarnih izdelkov, ki bi ljudi zaščitili pred temi učinki in jim omogočili varnejše uživanje na soncu. V desetletjih, ki so sledila, so njihova odkritja vplivala na nastanek številnih inovacij v negi kože, vključno z izdelki za zaščito pred soncem z zaščitnim faktorjem (ZF), izdelki za zaščito pred soncem v spreju, vlažilnimi kremami za zaščito pred soncem, kot je linija NIVEA Sun Visage in posebnimi izdelki za otroke, dojenčke in ljudi z občutljivo kožo. Ni dvoma, da so se kultura preživljanja časa na plaži in izdelki za zaščito pred soncem z leti spreminjali. Toda cilj znamke NIVEA je bil vedno enak: pomagati ljudem vseh starosti, da bodo uživali na soncu, kadar koli in kjer koli želijo.


1963

60. leta so prinesla veliko sprememb. Vedno več žensk je poleg družine imelo tudi kariero. Imele so veliko dela in vedno manj časa za lastno nego. NIVEA mleko je pomenilo revolucijo v negi kože. "Tkoča krema" se je brez težav nanesla, hitro vpila in obenem poskrbela za intenzivno negovano kože. Tudi na ostalih področjih je NIVEA poenostavila moderno družinsko življenje. Kot odgovor na "babyboom" smo trgu predstavili linijo Baby izdelkov za zaščito nežne kože dojenčkov. Z novo linijo so lahko novopečeni starši poskrbeli za nego in zaščito najdragocenejše kože. Linija je vsebovala: puder, kopel, kremo, milo in vatirane palčke.

1975

Če je človek v tistih časih prelistal modne revije, mu je kmalu postalo jasno, da je spolna privlačnost igrala pomembno vlogo. Bikinke so postale vse manjše, drznejše ženske so se soncu nastavljale zgoraj brez. V 70. letih je zanesljiva zaščita pred soncem dobivala vse večji pomen. NIVEA raziskovalci so igrali pomembno vlogo pri razvoju metode za določanje zaščitnega faktorja. Ta je kot prva omogočala neposredno primerjavo delovanja različnih izdelkov za zaščito pred soncem. Tako je NIVEA leta 1975 na svojih izdelkih začela označevati ZF.


Revolucija v negi kože

1986

Danes je povsem normalno, da vstopite v drogerijo in zagledate police z izdelki za nego moške kože. Toda pred 90 leti je nego moške kože sestavljalo le malo več kot milo in voda. Moški imajo prav toliko potreb pri negi kože kot ženske, če ne celo več. Tako smo leta 1922 predstavili naš prvi izdelek za moške – NIVEA milo za britje, ki mu je nekaj let pozneje sledila naša prva pena za britje. Leta 1980 smo postavili še en trend z uvedbo balzama po britju, ki ni vseboval alkohola. Prvič je bil moškim na voljo široko dostopen izdelek po britju po ugodni ceni, ki je pomiril in zmanjšal razdraženost kože po britju. Izdelek je dosegel takojšen uspeh in povzročil revolucijo v negi moške kože. Dokazali smo, da moški resnično želijo in potrebujejo svoje lastne izdelke. In leta 1986 smo izpolnili njihovo željo. Uporabljati so lahko začeli NIVEA for Men, linijo izdelkov za nego kože posebej zanje. Linija izdelkov NIVEA for Men se je od uvedbe tistega prvega lončka mila za britje občutno razširila s pestro ponudbo krem, šamponov, izdelkov za oblikovanje las, gelov za tuširanje in posebnih anti-age izdelkov.

1998

Starejše generacije je zaznamovala nova samozavest. Imeli so denar, počutili so se mlade in od svojega življenja so zahtevali le najboljše. To je vplivalo tudi na nego kože. NIVEA se je v svojih raziskavah osredotočila na potrebe zrele kože. Rezultat je bila nova negovalna linija, namenjena ženskam, starejšim od 50 let, ki jih prej nihče ni neposredno nagovarjal. Leta 1998 se je na trgu pojavila prva krema NIVEA s koži lastnim koencimom Q10, ki je zaradi svoje učinkovitosti dosegla izjemen uspeh.Danes se vsakih nekaj sekund proda en izdelek NIVEA Q10 in NIVEA Visage Q10 dnevna krema proti gubam je postala ena naših najbolje prodajanih krem proti gubam. V vseh za nas pomembnih kategorijah, od NIVEA Men do NIVEA Sun, so zdaj na voljo izdelki, ki so obogateni s koencimom Q10.



2011/2014

Zdrav in negovan videz ostaja naš cilj. Življenjski stil postaja vedno bolj stresen in hiter, zato smo mu morali prilagoditi tudi naše NIVEA izdelke. Ti še vedno nudijo popolno ugodje, a so v koraku z novimi potrebami naših kupcev. NIVEA je iznašla vrsto inovativnih izdelkov, ki ponujajo prvovrstno nego v omejenem času. 

Tako smo leta 2011 predstavili NIVEA Invisible Black & White - prvo linijo deodorantov, ki ne pušča belih madežev na temnih oblačilih, niti rumenih madežev na belem tekstilu. To je bila prava revolucija! 

Leta 2014 je sledila nova inovacija, In-Shower Body Lotion. Na trg je prvič prišel izdelek za nego kože, ki ga lahko uporabite kar pod tušem in s tem prihranite čas.

Danes, jutri, za vedno

Kar se je leta 1911 začelo kot NIVEA krema, je danes postalo velika družina z več kot 500 izdelki. V preteklih desetletjih je NIVEA razvila številne inovativne izdelke za nego kože. In razvoj se ni ustavil. Z linijo Natural Balance smo dokazali, da nam ni vseeno za okolje, ki nas obdaja. Gre za prvo visoko učinkovito NIVEA linijo s prevladujočimi naravnimi sestavinami, ki so delno iz ekološke pridelave. Poleg tega smo z NIVEA Q10plus bisernim serumom ženskam ponudili izdelek, ki vsebuje najvišjo koncentracijo koži lastnega Q10 med vsemi NIVEA Q10plus izdelki. Naj je bilo to včeraj, je danes ali bo jutri, NIVEA postavlja vedno nova merila na področju nege kože. NIVEA razume kožo bolje kot kdorkoli drug. Zato ustvarjamo izdelke, ki vašo kožo očistijo, negujejo in zaščitijo, hkrati pa ji podarijo prav tisto, kar potrebuje – nežno, a učinkovito nego, ki jo ohranja gladko, voljno in sijoče lepo.