Do šestdesetih let sta gospodarska blaginja in vedno večje število avtomobilov pripomogla, da je vse več ljudi hodilo na počitnice na morje, in zacvetela je kultura preživljanja časa na plaži. Tudi NIVEA je bila tam, da bi pomagala ljudem kar najbolj uživati na soncu. »NIVEA avtodomi« so bili običajni obiskovalci mednarodnih počitniških krajev v 60-ih in 70-ih letih. Vsakemu, ki je na plažo prinesel NIVEA izdelek za zaščito pred soncem, so podarili tedaj že slavno žogo NIVEA – v preteklih 40. letih smo izdelali že preko 20 milijonov NIVEA žog! Prav v tem obdobju pa so znanstveniki začeli odkrivati povezavo med izpostavljenostjo soncu, kožnim rakom in poškodbami kože, kot je prezgodnje staranje. Ta odkritja so naše raziskovalce spodbudila k razvoju revolucionarnih izdelkov, ki bi ljudi zaščitili pred temi učinki in jim omogočili varnejše uživanje na soncu. V desetletjih, ki so sledila, so njihova odkritja vplivala na nastanek številnih inovacij v negi kože, vključno z izdelki za zaščito pred soncem z zaščitnim faktorjem (ZF), izdelki za zaščito pred soncem v spreju, vlažilnimi kremami za zaščito pred soncem, kot je linija NIVEA Sun Visage in posebnimi izdelki za otroke, dojenčke in ljudi z občutljivo kožo. Ni dvoma, da so se kultura preživljanja časa na plaži in izdelki za zaščito pred soncem z leti spreminjali. Toda cilj znamke NIVEA je bil vedno enak: pomagati ljudem vseh starosti, da bodo uživali na soncu, kadar koli in kjer koli želijo.
Delite