Odkrijte 100 let zgodb znamke NIVEA

Zgodovina znamke NIVEA – 100 let na trgu

Zgodovina znamke NIVEA – 100 let na trgu

Kako se je vse skupaj začelo

Preden se je lahko začela zgodba o uspehu NIVEA kreme, je bilo najprej potrebno odkriti nekaj zelo pomembnega: Eucerit. Eucerit deluje kot emulgator, saj omogoča vezavo vode in olja v stabilno kremo. K sreči je dr. Isaac Lifschütz leta 1911 razvil ta popolnoma nov emulgator. Dermatolog prof. Paul Gerson Unna je cenil izkušenost dr. Lifschütza na njegovem področju in ga je predstavil apotekarji in soustanovitelju podjetja dr. Oscarju Troplowitzu, ki je takoj spoznal, da bi bila emulzija vode v olju popolna podlaga za kozmetično kremo. Vse, kar je potrebovala, je bilo le še ime. Da bi ga našel, dr. Troplowitzu ni bilo treba pogledati dlje od kreme same. Ko je bila emulzija gotova, je bila snežno bele barve. Ime NIVEA izhaja iz latinskih besed nix (sneg) in nivis (snežni). Če bi ime prevedli dobesedno, bi kremo lahko poimenovali »Snežnobela«.
100 let spominov v eni pločevinki

Prva pločevinka NIVEA kreme iz leta 1911

100 let spominov v eni pločevinki

Pločevinka NIVEA kreme iz leta 1922

100 let spominov v eni pločevinki

Prva NIVEA krema v modri pločevinki je prišla v trgovine leta 1925

100 let spominov v eni pločevinki

Pločevinka NIVEA kreme leta 1928

100 let spominov v eni pločevinki

Leta 1935 je napis na pločevinki dobil značilne ostre kote

100 let spominov v eni pločevinki

Pločevinka NIVEA kreme leta 1949

100 let spominov v eni pločevinki

Značilen napis "Creme" se je na pločevinki pojavil leta 1959

100 let spominov v eni pločevinki

Pločevinka NIVEA kreme leta 1970

100 let spominov v eni pločevinki

Pločevinka NIVEA kreme je leta1988 dobila napis "Brez konzervansov"

100 let spominov v eni pločevinki

Pločevinka NIVEA kreme leta 1993

100 let spominov v eni pločevinki

Pločevinka NIVEA kreme leta 2007, z rahlo prilagojeno barvo in značilnim napisom

RAZLIČNI TIPI KOŽE. RAZLIČNE POTREBE.

 

Že več kot 100 let z NIVEA kremo ustvarjamo moderno nego kože. Danes nam zaupa milijone ljudi z vsega sveta, z najrazličnejšimi tipi kože. Prav zato se naši raziskovalci dnevno ukvarjajo z individualnimi značilnostmi človeške kože in njenimi negovalnimi potrebami glede na kulturne značilnosti, spol in starost. V zadnjih desetletjih smo tako razvili številne inovativne izdelke za nego kože, od deodorantov do izdelkov za zaščito pred soncem. Sodelujemo s preko 50 inštituti z vsega sveta, da so naši izdelki primerni za vaš tip kože. V Hamburgu, na sedežu našega podjetja, smo odprli poseben laboratorij za Azijo in Latinsko Ameriko. Z željo, da bi tudi v prihodnje ljudje z vsega sveta lahko zaupali našim izdelkom.



1911-1949

1911-1949

Predstavitev znamke NIVEA svetu

1911

Vse se je začelo leta 1911, ko je farmacevt in podjetnik z vizijo, dr. Oscar Troplowitz, prepoznal potencial Eucerita, emulgatorja, ki ga je ustvaril kemik dr. Isaac Lifschütz. Eucerit je omogočil vezavo vode in olja v stabilno kremo ter je bil najprej namenjen za uporabo na medicinskem področju. Dermatolog prof. Paul Gerson Unna je cenil izkušenost dr. Lifschütza na njegovem področju in ga je predstavil dr. Troplowitzu, ki je takoj spoznal, da bi bila emulzija vode v olju popolna podlaga za kozmetično kremo. Tako je nastala "Mati vseh krem": NIVEA. Z uspehom je rastel tudi asortiman – kremi so se pridružili puder, milo in mleko za lase. V duhu treh izumiteljev še danes deluje več kot 500 naših raziskovalcev. Z leti smo razvili številne napredne ideje in izdelke, ki danes veljajo za samoumevne na področju nege kože.
Soustanovitelj podjetja
Nega kože je dobila ime

Dr. Oscar Troplowitz

Patentna listina Dr. Isaaca Lifschütza
Nega kože je dobila ime

Eucerin Patent

Dermatolog in svetovalec za Beiersdorf
Nega kože je dobila ime

Prof. Paul Gerson Unna

Ustanovitelj podjetja leta 1885
Nega kože je dobila ime

Paul C. Beiersdorf

Beiersdorfov raziskovalni laboratorij leta 1914
Nega kože je dobila ime

Raziskovalci v laboratoriju 1914

1914

Eucerit je omogočil, da krema ostane stabilna dlje časa, kar je neposredno vplivalo na nastanek NIVEA kreme leta 1911. To je bila prva krema za nego kože, ki so jo lahko izvažali po svetu, ne da bi se pri tem pokvarila njena kakovost ali konsistenca. Le tri leta po prvi predstavitvi NIVEA kreme v Hamburgu je bil izdelek na voljo na vseh kontinentih in skoraj polovica prodaje kreme NIVEA je bila dosežena na drugih celinah. Do leta 1914 se je proizvodnja naših izdelkov iz Hamburga razširila tudi v Buenos Aires, Kopenhagen, Mehiko, Moskvo, New York, Pariz in Sydney. Danes je NIVEA naprodaj v preko 200 deželah po vsem svetu.

 

 


1950-1984

1950-1984

pionirji v zaščiti pred soncem

1958

Do šestdesetih let sta gospodarska blaginja in vedno večje število avtomobilov pripomogla, da je vse več ljudi hodilo na počitnice na morje, in zacvetela je kultura preživljanja časa na plaži. Tudi NIVEA je bila tam, da bi pomagala ljudem kar najbolj uživati na soncu. »NIVEA avtodomi« so bili običajni obiskovalci mednarodnih počitniških krajev v 60-ih in 70-ih letih. Vsakemu, ki je na plažo prinesel NIVEA izdelek za zaščito pred soncem, so podarili tedaj že slavno žogo NIVEA – v preteklih 40. letih smo izdelali že preko 20 milijonov NIVEA žog! Prav v tem obdobju pa so znanstveniki začeli odkrivati povezavo med izpostavljenostjo soncu, kožnim rakom in poškodbami kože, kot je prezgodnje staranje. Ta odkritja so naše raziskovalce spodbudila k razvoju revolucionarnih izdelkov, ki bi ljudi zaščitili pred temi učinki in jim omogočili varnejše uživanje na soncu. V desetletjih, ki so sledila, so njihova odkritja vplivala na nastanek številnih inovacij v negi kože, vključno z izdelki za zaščito pred soncem z zaščitnim faktorjem (ZF), izdelki za zaščito pred soncem v spreju, vlažilnimi kremami za zaščito pred soncem, kot je linija NIVEA Sun Visage in posebnimi izdelki za otroke, dojenčke in ljudi z občutljivo kožo. Ni dvoma, da so se kultura preživljanja časa na plaži in izdelki za zaščito pred soncem z leti spreminjali. Toda cilj znamke NIVEA je bil vedno enak: pomagati ljudem vseh starosti, da bodo uživali na soncu, kadar koli in kjer koli želijo.

 
Ni se le v pesmih 50. let vse vrtelo okoli Italije. Poleti so se ljudje množično selili na jug. In NIVEA žoga je bila vedno poleg.

Žoga NIVEA: poletna zabava

V 30. letih smo, kot 3-D različico naše NIVEA kreme, izdelali prvo NIVEA žogo. V 60. letih je ta postala pravi potovalni hit. Na sliki je oglas iz tega obdobja.

Žoga NIVEA: poletna zabava

Z lahkoto se pospravi in še lažje spet napihne. NIVEA žoga je popoln počitniški dodatek, ki prinaša veselje celi družini.

Žoga NIVEA: poletna zabava

Uspeh NIVEA žoge ni danes nič manjši kot nekoč. V zadnjih 40. letih smo izdelali preko 20 milijonov napihljivih žog, ki jih poznajo in obožujejo ljudje po vsem svetu.

Žoga NIVEA: poletna zabava

1963

60. leta so prinesla veliko sprememb. Vedno več žensk je poleg družine imelo tudi kariero. Imele so veliko dela in vedno manj časa za lastno nego. NIVEA mleko je pomenilo revolucijo v negi kože. "Tkoča krema" se je brez težav nanesla, hitro vpila in obenem poskrbela za intenzivno negovano kože. Tudi na ostalih področjih je NIVEA poenostavila moderno družinsko življenje. Kot odgovor na "babyboom" smo trgu predstavili linijo Baby izdelkov za zaščito nežne kože dojenčkov. Z novo linijo so lahko novopečeni starši poskrbeli za nego in zaščito najdragocenejše kože. Linija je vsebovala: puder, kopel, kremo, milo in vatirane palčke.
Ženske se vse bolj dokazujejo v svojih poklicih. Pri tem pa nega kože ne sme trpeti. Z leta 1963 razvitim NIVEA mlekom NIVEA razvaja celo telo. Preprosto in hitro.

Ženske pokažejo samozavest

1975

Če je človek v tistih časih prelistal modne revije, mu je kmalu postalo jasno, da je spolna privlačnost igrala pomembno vlogo. Bikinke so postale vse manjše, drznejše ženske so se soncu nastavljale zgoraj brez. V 70. letih je zanesljiva zaščita pred soncem dobivala vse večji pomen. NIVEA raziskovalci so igrali pomembno vlogo pri razvoju metode za določanje zaščitnega faktorja. Ta je kot prva omogočala neposredno primerjavo delovanja različnih izdelkov za zaščito pred soncem. Tako je NIVEA leta 1975 na svojih izdelkih začela označevati ZF.

 

Sonce, pesek in nega kože

NIVEA in DLRG (Nemška reševalna družba): Sodelovanje s tradicijo. Ob tem je zaščita v in na vodi skupna točka dolgoletnega partnerstva.
Naj bo led, sneg, ali pa poletno sonce, z NIVEA izdelki in NIVEA vremensko napovedjo – kot je ta iz leta 1939 – ste pripravljeni na vse.
NIVEA žoga je bila v Nemčiji nadvse priljubljena že od svojega začetka. Poseben status pa je dosegla v 50. letih, ko je postala nepogrešljiv družinski spremljevalec na plaži.
NIVEA oglas iz leta 1950.

Oglasi od leta 1950 do leta 1984

NIVEA oglas iz leta 1955.
Oglas za NIVEA sprej za sončenje iz leta 1959.
Oglas za NIVEA kremo in mleko iz leta 1964.
Oglas za NIVEA kremo iz leta 1971.
Oglas za NIVEA kremo iz leta 1973.
Oglas za NIVEA kremo iz leta 1974.

Oglas za NIVEA After Shave balzam iz leta 1980.

 
Oglas za NIVEA čistilno mleko in tonik iz leta 1982.

1985-Danes

1985-Danes

Revolucija v negi kože

1986

Danes je povsem normalno, da vstopite v drogerijo in zagledate police z izdelki za nego moške kože. Toda pred 90 leti je nego moške kože sestavljalo le malo več kot milo in voda. Moški imajo prav toliko potreb pri negi kože kot ženske, če ne celo več. Tako smo leta 1922 predstavili naš prvi izdelek za moške – NIVEA milo za britje, ki mu je nekaj let pozneje sledila naša prva pena za britje. Leta 1980 smo postavili še en trend z uvedbo balzama po britju, ki ni vseboval alkohola. Prvič je bil moškim na voljo široko dostopen izdelek po britju po ugodni ceni, ki je pomiril in zmanjšal razdraženost kože po britju. Izdelek je dosegel takojšen uspeh in povzročil revolucijo v negi moške kože. Dokazali smo, da moški resnično želijo in potrebujejo svoje lastne izdelke. In leta 1986 smo izpolnili njihovo željo. Uporabljati so lahko začeli NIVEA for Men, linijo izdelkov za nego kože posebej zanje. Linija izdelkov NIVEA for Men se je od uvedbe tistega prvega lončka mila za britje občutno razširila s pestro ponudbo krem, šamponov, izdelkov za oblikovanje las, gelov za tuširanje in posebnih anti-age izdelkov.
V 80. letih je NIVEA pričela razvijati številne izdelke, namenjene posebej za nego moške kože. Z velikim uspehom.

NIVEA poskrbi za enakopravnost v kopalnici

NIVEA je izdelala prvi After Shave izdelek, ki ne vsebuje alkohola in ne draži kože po bitju, temveč jo pomirja in neguje.

NIVEA poskrbi za enakopravnost v kopalnici

Gel, Milo ali krema? Električni brivnik ali klasična britvica? Izbira pravega izdelka za popolno britje je še vedno težka. NIVEA krema za britje pa je v vsakem primeru dober začetek.

NIVEA poskrbi za enakopravnost v kopalnici

1998

Starejše generacije je zaznamovala nova samozavest. Imeli so denar, počutili so se mlade in od svojega življenja so zahtevali le najboljše. To je vplivalo tudi na nego kože. NIVEA se je v svojih raziskavah osredotočila na potrebe zrele kože. Rezultat je bila nova negovalna linija, namenjena ženskam, starejšim od 50 let, ki jih prej nihče ni neposredno nagovarjal. Leta 1998 se je na trgu pojavila prva krema NIVEA s koži lastnim koencimom Q10, ki je zaradi svoje učinkovitosti dosegla izjemen uspeh.Danes se vsakih nekaj sekund proda en izdelek NIVEA Q10 in NIVEA Visage Q10 dnevna krema proti gubam je postala ena naših najbolje prodajanih krem proti gubam. V vseh za nas pomembnih kategorijah, od NIVEA Men do NIVEA Sun, so zdaj na voljo izdelki, ki so obogateni s koencimom Q10.
 

 

Nega obraza s Q10 je hitro postala prava uspešnica.

Svetovna NIVEA premiera: Prva krema s koencimom Q10

Leta 1988 so NIVEA raziskovalci izvedli revolucijo v negi proti gubam.

Svetovna NIVEA premiera: Prva krema s koencimom Q10

NIVEA je razvila kremo s koži lastnim koencimom Q10.

Svetovna NIVEA premiera: Prva krema s koencimom Q10

2011/2014

Zdrav in negovan videz ostaja naš cilj. Življenjski stil postaja vedno bolj stresen in hiter, zato smo mu morali prilagoditi tudi naše NIVEA izdelke. Ti še vedno nudijo popolno ugodje, a so v koraku z novimi potrebami naših kupcev. NIVEA je iznašla vrsto inovativnih izdelkov, ki ponujajo prvovrstno nego v omejenem času. 

Tako smo leta 2011 predstavili NIVEA Invisible Black & White - prvo linijo deodorantov, ki ne pušča belih madežev na temnih oblačilih, niti rumenih madežev na belem tekstilu. To je bila prava revolucija! 

Leta 2014 je sledila nova inovacija, In-Shower Body Lotion. Na trg je prvič prišel izdelek za nego kože, ki ga lahko uporabite kar pod tušem in s tem prihranite čas.

Danes, jutri, za vedno

Kar se je leta 1911 začelo kot NIVEA krema, je danes postalo velika družina z več kot 500 izdelki. V preteklih desetletjih je NIVEA razvila številne inovativne izdelke za nego kože. In razvoj se ni ustavil. Z linijo Natural Balance smo dokazali, da nam ni vseeno za okolje, ki nas obdaja. Gre za prvo visoko učinkovito NIVEA linijo s prevladujočimi naravnimi sestavinami, ki so delno iz ekološke pridelave. Poleg tega smo z NIVEA Q10plus bisernim serumom ženskam ponudili izdelek, ki vsebuje najvišjo koncentracijo koži lastnega Q10 med vsemi NIVEA Q10plus izdelki. Naj je bilo to včeraj, je danes ali bo jutri, NIVEA postavlja vedno nova merila na področju nege kože. NIVEA razume kožo bolje kot kdorkoli drug. Zato ustvarjamo izdelke, ki vašo kožo očistijo, negujejo in zaščitijo, hkrati pa ji podarijo prav tisto, kar potrebuje – nežno, a učinkovito nego, ki jo ohranja gladko, voljno in sijoče lepo.
Leta 2011 smo predstavili inovacijo za 48-urno nevidno zaščito in nego: NIVEA Invisible for Black & White. Linija izdelkov skrbi za zaščito tekstila pred  obarvanjem in obenem nudi dolgotrajno zaščito pred potenjem.

Revolucionarna tehnologija proti madežem od potenja

Leta 2014 so Beiersdorfovi strokovnjaki razvili inovacijo: NIVEA In-Shower Body Lotion. Losjon za telo, ki ga lahko preprosto in hitro nanesete kar pod tušem. Kupci so bili nad izdelkom navdušeni in tako je kmalu nastala velika In-Shower družina.

Prvi losjon za telo, ki ga lahko nanesete kar pod tušem

NIVEA raziskovalci se že ukvarjajo z novo generacijo sestavin. S ciljem, da bi tudi v prihodnje naši kupci lahko izbirali med visokokakovostnimi in učinkovitimi izdelki za nego kože.

Zgodba o uspehu se nadaljuje

NIVEA oglas za negovalni šampon iz leta 1985.

Oglasi od leta 1985 do danes

Oglas za NIVEA FOR MEN After Shave iz leta 1986.

Oglasi od leta 1985 do danes

Oglas za NIVEA kremo iz leta 1988.

Oglasi od leta 1985 do danes

Oglas za NIVEA dezodorante iz leta 1991.

Oglasi od leta 1985 do danes

Oglas za NIVEA kremo iz leta 1992.

Oglasi od leta 1985 do danes

Oglas za NIVEA Soft kremo iz leta 1994.

Oglasi od leta 1985 do danes

Oglas za NIVEA Visage Q10 iz leta 1998.

Oglasi od leta 1985 do danes

Oglas za NIVEA Body losjon Q10 iz leta 2002.

Oglasi od leta 1985 do danes

Oglas za NIVEA kremo iz leta 2005.

Oglasi od leta 1985 do danes

Oglas za kremo NIVEA Care iz leta 2015.

Oglasi od leta 1985 do danes