NISMO SAMI
z občutkom osamljenosti

Naše raziskave kažejo, da se trenutno nekdo, za kogar vam je mar, počuti osamljenega.
 
Ali ste vedeli, da se 1 od 5 ljudi počuti socialno izoliran?*
 
Osamljenost je vse večji problem v svetu in videti je, da se njeni učinki v sodobni družbi povečujejo. 56 % ljudi se ne počuti dobro, če prosijo za podporo* in za povrh lahko ta problem predstavlja potencialna zdravstvena tveganja, ki lahko pomembno vplivajo na posameznikovo življenje**.
 
Povezujemo jih z demenco, boleznimi srca in drugimi resnimi zdravstvenimi težavami. Želeli smo bolje razumeti socialno izolacijo, da bi lahko pomagali ustvariti trajne spremembe v teh statistikah. Zavezani smo k ukrepanju, ker verjamemo, da si vsakdo zasluži socialne vezi, ki jih potrebuje za osebno rast in uspeh. S pomočjo našega družbenega poslanstva NIVEA CONNECT se bomo borili proti socialni izolaciji in stigmi osamljenosti.

Skupaj skrbimo.
Skupaj spreminjamo.

Osamljenost ima veliko oblik, tako kot povezanost.

Ko doživljamo osamljenost, se lahko počutimo odtujene, kot da smo z drugega sveta. A ker 1 od 5 ljudi trpi zaradi osamljenosti, nismo sami v svoji samoti.*

NIVEA CONNECT verjame, da sta povezanost in pristni odnosi ključ do premagovanja osamljenosti. Začne se z eno gesto, enim pogovorom, eno osebo. Pomagajmo vnesti skrb in povezanost v vsak kotiček naše skupnosti.

Zbrali smo ljudi, ki so doživeli socialno izolacijo, in jih povabili, da nam pomagajo oblikovati obraz osamljenosti – nezemljana, ki pooseblja ta občutek. Prisluhnili smo njihovim mislim in čustvom ter z ilustratorjevo pomočjo ustvarili podobo, ki je postala glavni lik kampanje NIVEA CONNECT »Nismo sami«.

 

“OBČUTEK PRIPADNOSTI JE V NAŠI DNK. Z OZAVEŠČANJEM O TEJ TEŽAVI IN IZMENJAVO VPOGLEDOV, IZOBRAŽEVANJEM TER USTVARJANJEM NAČINOV ZA POVEZOVANJE SE BORIMO PROTI SOCIALNI IZOLACIJI.”

 

Grita Loebsack
PREDSEDNICA NIVEA

Informacija
SPODBUJA K UKREPANJU


Občutek pripadnosti je v naši DNK, zato smo se odločili, da bomo nekaj storili glede vprašanja socialne izolacije. Za izpolnitev naše zaveze moramo ozaveščati, izobraževati skupnosti in ustvarjati priložnosti za povezovanje. Do leta 2026 se zavezujemo vzpostaviti lokalne projekte NIVEA CONNECT v 40 državah, podpirati globalno skupnost strokovnjakov ter uporabiti glas naše blagovne znamke za povezovanje skupnosti po vsem svetu in hkrati ozaveščati o socialni izolaciji.

 

“Osamljenosti ni mogoče rešiti, če ostane skrita. Ko jo naredimo vidno, odpremo vrata sočutju in dejanjem.”

Tobias Collee
PODPREDSEDNIK NIVEA

Socialna izolacija​
V ŠTEVILKAH

1 od 5 vprašanih se počuti socialno izoliran

 

A 86% full circle enclosing the text "86%"

Osamljenost je najbolj očitna v tihih trenutkih, na primer ob večerih

A 40% full circle enclosing the text "40%"

Mladi (16–24 let) se počutijo bolj osamljene kot katera koli druga starostna skupina

A 54% full circle enclosing the text "54%"

56 % vprašanih težko zaprosi za pomoč

63 % vprašanih se počuti srečnejših, če imajo pristnejše povezave

Borimo se​
SKUPAJ

Skupaj z našimi uradnimi partnerji z različnih področij, od strokovnjakov za duševno zdravje do družbenih aktivistov, smo zavezani k celostnemu in vplivnemu pristopu.
 
Naš cilj je do leta 2026 izvesti projekte NIVEA CONNECT v 40 državah in zagotoviti, da bodo naša prizadevanja dosegla skupnosti v stiski, ne glede na geografsko lego. Z močjo lokalnih vpogledov in globalnega strokovnega znanja želimo ustvariti pomembne povezave in trajne spremembe na svetovni ravni.
 
Navdihujoč primer tega je v Južni Afriki. Skupnostni center Thanda ponuja številne programe, ki zagotavljajo varen prostor za učence v zgodnjem otroštvu, da lahko vsak dan obiskujejo šolo, za mlade, da se povezujejo in gradijo socialne veščine prek programov po šoli in za starejše, da lahko sodelujejo z drugimi primarnimi skrbniki in delijo svoje veščine, hkrati pa spodbujajo pozitivne odnose. Te pobude so ključnega pomena pri preprečevanju socialne izolacije z zagotavljanjem vključujočih interakcij in sodelovanja članov vseh starosti v skupnosti Thanda. 
 
Medtem se na Češkem naš partner Nevypusť Dusi osredotoča na preventivne programe za ohranjanje duševnega zdravja otrok in mladostnikov. Njihov program "Ozadje za dušo" mlade opremi z orodji za prepoznavanje zgodnjih znakov težav z duševnim zdravjem, jih uči zdravih strategij obvladovanja težav in skrbi zase. S spodbujanjem dobrega počutja v šolskih skupnostih pomagajo preprečevati izolacijo, ki lahko privede do resnejših izzivov duševnega zdravja.

Spoznajte ​
NAŠE PARTNERJE

a young baby looking down
Thanda Community Centre

Južna Afrika


Thanda zagotavlja varno okolje za učence v zgodnjem otroštvu in mlade v skupnosti, omogoča jim, da se združijo in zgradijo trdne temelje učenja.

Partnership with SOS Kinderdorf and NIVEA
SOS Kinderdorf​

Avstrija


V sklopu projekta so pripravili nabor orodij za učitelje, s katerim svojim učencem pomagajo razvijati socialne veščine v razredu, skupnosti in širše.

Woman speaking at UNICEF PIA which partners with NIVEA
UNICEF

Brazil


PIA v obliki seminarjev in izobraževalnih gradiv za skrbnike v različnih javnih službah nudi izobraževanje o vplivu rasizma v skupnostih. 

Man and Woman Working on a laptop with the Unmute project offering digital counsel to Young people
Krisenchat

Nemčija


Projekt »Unmute« nudi mladim digitalno svetovanje za obvladovanje stresa, osamljenosti in socialne izolacije, takrat, ko ga najbolj potrebujejo.


To je šele začetek.

 

Do leta 2026 je naš cilj imeti NIVEA CONNECT projekte v 40 državah in s tem podpreti skupnosti po vsem svetu. Navdušeni smo, da bomo razširili svoja prizadevanja, saj se bo v prihodnjem letu začelo veliko novih projektov. Ta stran se bo redno posodabljala z našimi najnovejšimi partnerji in pobudami, zato vas vabimo, da pogosto preverjate, kako skupaj ustvarjamo spremembe. 

A young and old man smiling and talking to each other

Viri in​
POSODOBITVE

Študija NIVEA o socialni izolaciji

Preberite poročilo NIVEA CONNECT, ki vsebuje poglobljne raziskave o socialni izolaciji, njenem vplivu in o tem, kako je NIVEA zavezana k ustvarjanju sprememb.

Reference in raziskave

* Na podlagi podatkov iz študije NIVEA o osamljenosti in socialni izolaciji z več kot 30.000 anketirancev v 13 državah na 5 celinah, Q4 2024.

** Urad ameriškega glavnega zdravnika (U.S. Surgeon General), 2023. Naša epidemija osamljenosti in izolacije: Nasvet glavnega zdravnika o zdravilnih učinkih socialne povezanosti in skupnosti. Glavna znanstvena urednica: Julianne Holt-Lunstad.

Pogosto zastavljena​
VPRAŠANJA

Zakaj se NIVEA osredotoča na boj proti socialni izolaciji?

NIVEA je blagovna znamka, ki je globoko zakoreninjena v vrednotah pripadnosti in vključenosti. Naša zaveza je, da prispevamo k svetu, v katerem ima vsakdo socialne povezave, ki jih potrebuje za osebno rast in uspeh. Socialna izolacija in osamljenost vplivata na zdravje in dobro počutje ljudi vseh starosti iz različnih socialno-ekonomskih okolij in kultur – z NIVEA CONNECT smo zavezani boju proti njej s spodbujanjem pomembnih socialnih povezav.
 

Kako se NIVEA bori proti socialni izolaciji?

NIVEA bo ozaveščala z namenom zmanjšanja stigme družbene izolacije, izobraževala in omogočala pomembne družbene povezave s tremi glavnimi vzvodi. Uporabili bomo glas in kanale naše blagovne znamke za komunikacijo in sodelovanje s skupnostmi. Do leta 2026 bomo s partnerji vzpostavili lokalne projekte NIVEA CONNECT v 40 državah ter podpirali in krepili globalno skupnost znanstvenikov, strokovnjakov in organizacij, ki se borijo proti socialni izolaciji.

S katerimi projekti sodeluje NIVEA in kako so izbrani?

Sodelujemo z izbranimi lokalnimi družbenimi projekti po vsem svetu, ki vsi prispevajo k našemu boju proti socialni izolaciji. Izbrali smo jih na podlagi kriterijev, ki so bili razviti v sodelovanju s strokovnjaki, da bi zagotovili njihovo primernost za NIVEA CONNECT. Več o nekaterih od teh projektov lahko izveste v razdelku »Spoznajte naše partnerje«.