PREPRIČAJTE SE, DA LUMINOUS RES DELUJE! ALI PA VAM VRNEMO KUPNINO.
Predstavljamo vam dva nova odlična izdelka za nego telesa: oljni serum in krema za telo NIVEA LUMINOUS630. Oba vsebujeta patentirano aktivno sestavino LUMINOUS630®, ki zmanjša videz pigmentnih madežev, poenoti ten in znatno zmanjša videz strij. Prepričajte se, da NIVEA inovacija res deluje*, sicer vam vrnemo kupnino.**
Ste izbrani izdelek za nego telesa redno uporabljali vsaj 2 tedna in niste bili zadovoljni z rezultati? Žal nam je, da naš izdelek ni izpolnil vaših pričakovanj, zato smo vam pripravljeni vrniti denar. Prosimo vas, da preberete pravila in pogoje sodelovanja in sledite korakom v nadaljevanju.
1. Fotografirajte račun, ki potrjuje nakup izdelka v obdobju od 1. 4. do 31. 5. 2024, na katerem morajo biti jasno vidni naslednji podatki:
ime trgovca (ime fizične ali spletne trgovine),
datum opravljenega nakupa,
številka računa,
ime izdelka,
znesek izdelka.
2. Izpolnite obrazec.
POMEMBNO: če že imate svoj profil MojaNIVEA, se pred uporabo prijavite. Če profila še nimate, prijava ni potrebna.
3. Odgovorite na zastavljeno vprašanje.
4. Naložite fotografijo računa.
5. Oddajte obrazec.
POZOR: Zahtevek za vračilo kupnine lahko oddate samo enkrat, samo za en izdelek, vključen v promocijsko aktivnost, četudi ste kupili več izdelkov.
POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA
KATERE TRGOVINE SO VKLJUČENE V PROMOCIJSKO AKTIVNOST?
Vključene so tako fizične kot spletne trgovine distributerjev izdelkov NIVEA, registriranih v Republiki Sloveniji.
KAKŠEN JE POSTOPEK PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI?
Kupite vsaj enega od dveh izdelkov, vključenih v promocijsko aktivnost: oljni serum proti strijam NIVEA LUMINOUS630 ali kremo za telo proti strijam in madežem NIVEA LUMINOUS630. Redno ga uporabljajte vsaj 14 dni. V primeru, da z njegovimi rezultati niste zadovoljni, izpolnite obrazec in priložite dokazilo o nakupu. Mi bomo skrbno pregledali vaš zahtevek in vam v primeru, da je oddan skladno s pravili in pogoji sodelovanja, povrnili ustrezno kupnino za 1 izdelek na vaš transakcijski račun.
KDAJ LAHKO PRIČAKUJEM VRAČILO KUPNINE?
Vračilo kupnine lahko pričakujete najkasneje v 21 dneh od oddaje zahtevka. Čas nakazila je lahko odvisen tudi od vaše banke.
IMAM TEŽAVE Z ODDAJO ZAHTEVKA, KAJ LAHKO NAREDIM?
Žal se občasno lahko pojavijo tehnične težave, na katere nimamo vpliva. Zato vam svetujemo, da poskusite ponovno kasneje ali stran odprete v drugem brskalniku. Priporočamo uporabo brskalnikov Firefox ali Google Chrome. Lahko poskusite tudi z brisanjem zgodovine iskanja ali uporabite drugo napravo.
Če že imate svoj profil MojaNIVEA, se pred uporabo prijavite. Če profila še nimate, prijava ni potrebna.
Preverite, ali ste res izpolnili vsa obvezna polja in označili, da se strinjate in sprejemate vse zapisane pogoje sodelovanja.
V primeru, da nič od naštetega ne deluje, nam lahko pišete preko kontaktnega obrazca na našem spletnem mestu. Pri tem vas prosimo, da nam zaupate čim več uporabnih podatkov, da vam bomo lahko v najkrajšem času in kar se le da učinkovito pomagali. Nasvet: priložite posnetek zaslona, ki prikazuje težavo in zapišite, kateri brskalnik in katero verzijo brskalnika uporabljate.
ČE KUPIM VEČ KOT EN IZDELEK, ALI LAHKO VEČKRAT UVELJAVLJAM MOŽNOST VRAČILA KUPNINE?
Ne, možnost vračila kupnine lahko v času trajanja promocijske aktivnosti izkoristite le enkrat, kupnino pa vam lahko vrnemo le za nakup enega izbranega izdelka. V primeru, da ste kupili več izdelkov, izberite in označite tistega, za katerega želite uveljavljati možnost vračila denarja.
ALI LAHKO ZA NAKAZILO UPORABIM TRANSAKCIJSKI RAČUN DRUGE OSEBE?
Ne, kupnino lahko nakažemo le na račun osebe, ki je izpolnila obrazec, kar pomeni, da se morajo podatki, ki jih boste vnesli v obrazec, ujemati s podatki imetnika transakcijskega računa.
ALI ME BOSTE OBVESTILI, ČE SEM NAPAČNO IZPOLNIL/-A OBRAZEC?
Ne, upoštevali bomo le pravilno izpolnjene obrazce in sodelujočih ne bomo naknadno obveščali o morebitnih napakah pri vnosu. Pred oddajo podatkov vas prosimo, da skrbno preverite, ali ste jih zapisali pravilno, saj ne moremo odgovarjati za nepravilno oz. nepopolno oddane zahtevke.
* Prvi vidni rezultati že v 2 tednih. Testiranje oljnega seruma, 4-tedenska študija, 172 žensk, 2022.
** Velja za nakupe, opravljene od 1. 4. do 31. 5. 2024, po najmanj 14 dneh testiranja, z veljavnim računom in izpolnjenim obrazcem na spletni strani.