Ste izbrani izdelek za nego telesa redno uporabljali vsaj 2 tedna in niste bili zadovoljni z rezultati? Žal nam je, da naš izdelek ni izpolnil vaših pričakovanj, zato smo vam pripravljeni vrniti denar. Prosimo vas, da preberete pravila in pogoje sodelovanja in sledite korakom v nadaljevanju.
1. Fotografirajte račun, ki potrjuje nakup izdelka v obdobju od 1. 4. do 31. 5. 2024, na katerem morajo biti jasno vidni naslednji podatki:
- ime trgovca (ime fizične ali spletne trgovine),
- datum opravljenega nakupa,
- številka računa,
- ime izdelka,
- znesek izdelka.
2. Izpolnite obrazec.
POMEMBNO: če že imate svoj profil MojaNIVEA, se pred uporabo prijavite. Če profila še nimate, prijava ni potrebna.
3. Odgovorite na zastavljeno vprašanje.
4. Naložite fotografijo računa.
5. Oddajte obrazec.
POZOR: Zahtevek za vračilo kupnine lahko oddate samo enkrat, samo za en izdelek, vključen v promocijsko aktivnost, četudi ste kupili več izdelkov.