serumi Luminous

PREPRIČAJTE SE, DA CELLULAR LUMINOUS RES DELUJE! ALI PA VAM VRNEMO KUPNINO.

Poleg seruma št. 1 na svetu*, ki je že navdušil tudi Slovenke, lahko zdaj preizkusite še dva odlična nova seruma NIVEA Cellular Luminous – proti madežem zaradi aken in proti starostnim pegam, posebej za moške pa so NIVEA strokovnjaki razvili tudi serum NIVEA MEN Anti-Age POWER 2v1. Prepričajte se, da res delujejo že v 2 tednih**, sicer vam vrnemo kupnino.***


ZANIMA ME VEČ O AKCIJI

100 % GARANCIJA VRAČILA KUPNINE

V času trajanja promocijske aktivnosti kupite in vsaj 15 dni redno uporabljajte izbrani serum NIVEA Cellular Luminous, primeren za potrebe vaše kože, ali serum NIVEA MEN Anti-Age POWER 2v1 proti pigmentnim madežem. Naši serumi dokazano delujejo že v 2 tednih!** Tako prepričani smo v njihovo odlično delovanje, da smo vam pripravljeni vrniti kupnino, če z izbranim izdelkom ne boste zadovoljni.

NASVET: Preverite, kateri serum je primeren za vas, saj lahko možnost vračila denarja uveljavljate le enkrat, za en izdelek. Izberite pravi serum zase!

  • Velja za nakupe, opravljene v obdobju od 29. 8. do 31. 10. 2023.
  • Garancijo vračila kupnine je možno uveljaviti v obdobju od 13. 9. do 30. 11. 2023.
Pogoj za sodelovanje je veljaven račun za nakup izdelka in izpolnjen obrazec na spletni strani.

Preberite pravila in pogoje sodelovanja.

1. korak: Izberite in kupite pravi serum zase. Shranite račun, ki potrjuje nakup in izdelek!

2. korak: Serum redno uporabljajte vsaj 15 dni.

3. korak: Če z izdelkom niste zadovoljni, vam vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.


ŽELIM VRAČILO KUPNINE

IZDELEK NI IZPOLNIL MOJIH PRIČAKOVANJ

Ste izbrani serum proti pigmentnim madežem redno uporabljali vsaj 15 dni in niste bili zadovoljni z rezultati? Žal nam je, da naš izdelek ni izpolnil vaših pričakovanj, zato smo vam pripravljeni vrniti kupnino. Prosimo vas, da preberete pravila in pogoje sodelovanja in sledite korakom v nadaljevanju. 

 1. Fotografirajte račun, ki potrjuje nakup izdelka v obdobju od 29. 8. do 31. 10., na katerem morajo biti jasno vidni naslednji podatki:

  • ime trgovca (ime fizične ali spletne trgovine),
  • datum opravljenega nakupa,
  • številka računa,
  • ime izdelka,
  • znesek izdelka.

2. Izpolnite obrazec

POMEMBNO: če že imate svoj profil MojaNIVEA, se pred uporabo prijavite. Če profila še nimate, prijava ni potrebna.

3. Odgovorite na zastavljeno vprašanje

4. Naložite fotografijo računa

5. Oddajte obrazec

 

POZOR: Zahtevek za vračilo kupnine lahko oddate samo enkrat, samo za en izdelek, vključen v promocijsko aktivnost, četudi ste kupili več izdelkov. 



POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

KATERE TRGOVINE SO VKLJUČENE V PROMOCIJSKO AKTIVNOST?

Vključene so tako fizične kot spletne trgovine distributerjev izdelkov NIVEA in NIVEA MEN, registriranih v Republiki Sloveniji.

KAKŠEN JE POSTOPEK PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI?

Preprosto kupite vsaj enega štirih od izdelkov, vključenih v promocijsko aktivnost (napredni serum proti pigmentnim madežem, serum Anti-Age proti starostnim pegam, serum proti madežem zaradi aken NIVEA Cellular Luminous in serum NIVEA MEN Anti-Age POWER 2v1). Redno ga uporabljajte vsaj 15 dni. V primeru, da z njegovimi rezultati niste zadovoljni, izpolnite obrazec in priložite dokazilo o nakupu. Mi bomo skrbno pregledali vaš zahtevek in vam v primeru, da je oddan skladno s pravili in pogoji sodelovanja, povrnili ustrezno kupnino za 1 izdelek na vaš transakcijski račun.

KDAJ LAHKO PRIČAKUJEM VRAČILO KUPNINE?

Vračilo kupnine lahko pričakujete najkasneje v 21 dneh od oddaje zahtevka. Čas nakazila je lahko odvisen tudi od vaše banke.

IMAM TEŽAVE Z ODDAJO ZAHTEVKA, KAJ LAHKO NAREDIM?

Žal se občasno lahko pojavijo tehnične težave, na katere nimamo vpliva. Zato vam svetujemo, da poskusite ponovno kasneje ali stran odprete v drugem brskalniku. Priporočamo uporabo brskalnikov Firefox ali Google Chrome. Lahko poskusite tudi z brisanjem zgodovine iskanja ali uporabite drugo napravo.

Če že imate svoj profil MojaNIVEA, se pred uporabo prijavite. Če profila še nimate, prijava ni potrebna.

Preverite, ali ste res izpolnili vsa obvezna polja in označili, da se strinjate in sprejemate vse zapisane pogoje sodelovanja.

V primeru, da nič od naštetega ne deluje, nam lahko pišete preko kontaktnega obrazca na našem spletnem mestu. Pri tem vas prosimo, da nam zaupate čim več uporabnih podatkov, da vam bomo lahko v najkrajšem času in kar se le da učinkovito pomagali. Nasvet: priložite posnetek zaslona, ki prikazuje težavo in zapišite, kateri brskalnik in katero verzijo brskalnika uporabljate.

ČE KUPIM VEČ KOT EN IZDELEK, ALI LAHKO VEČKRAT UVELJAVLJAM MOŽNOST VRAČILA KUPNINE?

Ne, možnost vračila kupnine lahko v času trajanja promocijske aktivnosti izkoristite le enkrat, kupnino pa vam lahko vrnemo le za nakup enega izbranega izdelka. V primeru, da ste kupili več izdelkov, izberite in označite tistega, za katerega želite uveljavljati možnost vračila denarja. 

ALI LAHKO ZA VRAČILO KUPNINE UPORABIM TRANSAKCIJSKI RAČUN DRUGE OSEBE?

Ne, kupnino lahko nakažemo le na račun osebe, ki je izpolnila obrazec, kar pomeni, da se morajo podatki, ki jih boste vnesli v obrazec, ujemati s podatki imetnika transakcijskega računa.

ALI ME BOSTE OBVESTILI, ČE SEM NAPAČNO IZPOLNIL/-A OBRAZEC?

Ne, upoštevali bomo le pravilno izpolnjene obrazce in sodelujočih ne bomo naknadno obveščali o morebitnih napakah pri vnosu. Pred oddajo podatkov vas prosimo, da skrbno preverite, ali ste jih zapisali pravilno, saj ne moremo odgovarjati za nepravilno oz. nepopolno oddane zahtevke.

* Vir: Nielsen IQ, Market Track, analiza trga serumov za nego obraza proti pigmentnim madežem (kategorija, ki jo je določil naročnik) v 36 državah (ki jih je določil naročnik), vrednost prodaje v EUR, jan. 2022 – dec. 2022.

** Ob redni uporabi; po lastni oceni, 12-tedenska študija s serumom NIVEA Cellular LUMINOUS 630, 34 žensk, 2018 oz. samoocena, 12-tedenska študija, v kateri je sodelovalo 34 moških, 2022.

*** Velja za nakupe, opravljene od 29. 8. do 31. 10. 2023, po najmanj 15 dneh testiranja, z veljavnim računom in izpolnjenim obrazcem na spletni strani.