SKUPAJ se borimo proti socialni izolaciji

Ker naše raziskave kažejo, da se trenutno nekdo, za kogar vam je mar, počuti osamljenega.


Ali ste vedeli, da se 1 od 4 ljudi počuti socialno izoliran?* 

Osamljenost je vse večji problem v svetu in videti je, da se njeni učinki v sodobni družbi povečujejo. 54 % ljudi se ne počuti dobro, če prosijo za podporo* in za povrh lahko ta problem predstavlja potencialna zdravstvena tveganja, ki lahko pomembno vplivajo na posameznikovo življenje**.

Povezujemo jih z demenco, boleznimi srca in drugimi resnimi zdravstvenimi težavami.

Želeli smo bolje razumeti socialno izolacijo, da bi lahko pomagali ustvariti trajne spremembe v teh statistikah.

Zavezani smo k ukrepanju, ker verjamemo, da si vsakdo zasluži socialne vezi, ki jih potrebuje za osebno rast in uspeh. S pomočjo našega družbenega poslanstva NIVEA CONNECT se bomo borili proti socialni izolaciji in stigmi osamljenosti.

"OBČUTEK PRIPADNOSTI JE V NAŠI DNK. Z OZAVEŠČANJEM O TEJ TEŽAVI IN IZMENJAVO VPOGLEDOV, IZOBRAŽEVANJEM TER USTVARJANJEM NAČINOV ZA POVEZOVANJE SE BORIMO PROTI SOCIALNI IZOLACIJI.

GRITA LOEBSACK, PREDSEDNICA NIVEA

Informacije
SPODBUJAJO UKREPANJE

 

Občutek pripadnosti je v naši DNK, zato smo se odločili, da bomo nekaj storili glede vprašanja socialne izolacije. 

Ozaveščali bomo, da bi pomagali zmanjšati stigmo socialne izolacije, izobraževali in omogočali smiselne socialne povezave. Kako? Tako!

  1. Z uporabo glasu in kanalov naše blagovne znamke za komunikacijo in sodelovanje s skupnostmi.
  2. Z vzpostavitvijo lokalnih projektov NIVEA CONNECT s partnerji v 40 državah do leta 2026.
  3. S podpiranjem in krepitvijo globalne skupnosti znanstvenikov, strokovnjakov in organizacij, ki se borijo proti socialni izolaciji.

Socialna izolacija
V ŠTEVILKAH

A 25% full circle enclosing the text "1 in 4"

1 od 4 vprašanih
se počuti socialno izoliran

 
A 86% full circle enclosing the text "86%"

86 % vprašanih vidi socialno izolacijo
kot naraščajočo težavo 

 
A 40% full circle enclosing the text "40%"

40 % vprašanih vidi družino in prijatelje
enkrat na teden ali manj

 
A 54% full circle enclosing the text "54%"

54 % vprašanih meni, da je težko
zaprositi za podporo

 

Naša študija nam je pomagala bolje razumeti, kaj pomeni socialna izolacija. Eden od sodelujočih je povedal: "Moji prijatelji so se odselili, moja družina je v tujini, delo na daljavo pa me navdaja z občutki nepovezanosti in osamljenosti." Ti občutki so preveč pogosti, saj 9 od 10 vprašanih izraža željo po večji skrbi in povezanosti v svojem življenju. *


Želimo pomagati, vendar vemo, da se ne moremo sami boriti proti socialni izolaciji. Zato smo se povezali z organizacijami po vsem svetu, da bi lahko ukrepali, zmanjšali stigmo, povezano s to težavo in ustvarili pomembne povezave.

Two women looking off-camera with a blue sky and trees in the background.

Borimo
se SKUPAJ

 

Skupaj z našimi uradnimi partnerji z različnih področij, od strokovnjakov za duševno zdravje do družbenih aktivistov, smo zavezani k celostnemu in vplivnemu pristopu. Naš cilj je do leta 2026 izvesti projekte NIVEA CONNECT v 40 državah in zagotoviti, da bodo naša prizadevanja dosegla skupnosti v stiski, ne glede na geografsko lego. Z močjo lokalnih vpogledov in globalnega strokovnega znanja želimo ustvariti pomembne povezave in trajne spremembe na svetovni ravni.

Navdihujoč primer tega je v Južni Afriki. Skupnostni center Thanda ponuja številne programe, ki zagotavljajo varen prostor za učence v zgodnjem otroštvu, da lahko vsak dan obiskujejo šolo, za mlade, da se povezujejo in gradijo socialne veščine prek programov po šoli in za starejše, da lahko sodelujejo z drugimi primarnimi skrbniki in delijo svoje veščine, hkrati pa spodbujajo pozitivne odnose. Te pobude so ključnega pomena pri preprečevanju socialne izolacije z zagotavljanjem vključujočih interakcij in sodelovanja članov vseh starosti v skupnosti Thanda. 

Medtem se na Češkem naš partner Nevypusť Dusi osredotoča na preventivne programe za ohranjanje duševnega zdravja otrok in mladostnikov. Njihov program "Ozadje za dušo" mlade opremi z orodji za prepoznavanje zgodnjih znakov težav z duševnim zdravjem, jih uči zdravih strategij obvladovanja težav in skrbi zase. S spodbujanjem dobrega počutja v šolskih skupnostih pomagajo preprečevati izolacijo, ki lahko privede do resnejših izzivov duševnega zdravja.

Spoznajte
NAŠE PARTNERJE

3 children reading in a school environment
Thanda Community Centre

Južna Afrika


Thanda zagotavlja varno okolje za učence v zgodnjem otroštvu in mlade v skupnosti, omogoča jim, da se združijo in zgradijo trdne temelje učenja.

Two smiling men. One holding NIVEA products, the other a box labeled ‘SOS Herzkiste’.
SOS Kinderdorf​

Avstrija


Ta projekt je ustvaril zbirko orodij za učitelje, ki svojim učencem pomagajo graditi socialne veščine v razredu, skupnosti in širše. 

Woman giving a talk in front of a ‘UNICEF’ sign, with a presentation displayed behind her.
UNICEF

Brazilija


PIA zagotavlja izobraževanje o vplivu rasizma v skupnostih s seminarji in izobraževalnimi gradivi za negovalce v različnih javnih službah.

A selfie of a smiling woman in a white cap and shirt in front of a rainbow display.
PFLAG

ZDA


PFLAG National je pobuda za izgradnjo osebnih in spletnih skupnosti za LGBTQ+ in njihove ljubljene.

To je šele začetek.

 

Do leta 2026 je naš cilj imeti NIVEA CONNECT projekte v 40 državah in s tem podpreti skupnosti po vsem svetu. Navdušeni smo, da bomo razširili svoja prizadevanja, saj se bo v prihodnjem letu začelo veliko novih projektov. Ta stran se bo redno posodabljala z našimi najnovejšimi partnerji in pobudami, zato vas vabimo, da pogosto preverjate, kako skupaj ustvarjamo spremembe.


* Na podlagi podatkov, pridobljenih iz večdržavne študije NIVEA o socialni izolaciji z 8.000 anketiranci, januar 2024

** Urad ameriškega glavnega zdravnika (U.S. Surgeon General), 2023. Naša epidemija osamljenosti in izolacije: Nasvet glavnega zdravnika o zdravilnih učinkih socialne povezanosti in skupnosti.

Younger and older men smiling at each other against a clear blue sky.

Viri in
POSODOBITVE

Študija NIVEA o socialni izolaciji

Preberite poročilo NIVEA CONNECT, ki vsebuje poglobljene raziskave o socialni izolaciji, njenem vplivu in o tem, kako je NIVEA zavezana k ustvarjanju sprememb.

Pogosto zastavljena
vprašanja

Zakaj se NIVEA osredotoča na boj proti socialni izolaciji?

NIVEA je blagovna znamka, ki je globoko zakoreninjena v vrednotah pripadnosti in vključenosti. Naša zaveza je, da prispevamo k svetu, v katerem ima vsakdo socialne povezave, ki jih potrebuje za osebno rast in uspeh. Socialna izolacija in osamljenost vplivata na zdravje in dobro počutje ljudi vseh starosti iz različnih socialno-ekonomskih okolij in kultur – z NIVEA CONNECT smo zavezani boju proti njej s spodbujanjem pomembnih socialnih povezav.
 

Kako se NIVEA bori proti socialni izolaciji?

NIVEA bo ozaveščala z namenom zmanjšanja stigme družbene izolacije, izobraževala in omogočala pomembne družbene povezave s tremi glavnimi vzvodi. Uporabili bomo glas in kanale naše blagovne znamke za komunikacijo in sodelovanje s skupnostmi. Do leta 2026 bomo s partnerji vzpostavili lokalne projekte NIVEA CONNECT v 40 državah ter podpirali in krepili globalno skupnost znanstvenikov, strokovnjakov in organizacij, ki se borijo proti socialni izolaciji.

S katerimi projekti sodeluje NIVEA in kako so izbrani?

Sodelujemo z izbranimi lokalnimi družbenimi projekti po vsem svetu, ki vsi prispevajo k našemu boju proti socialni izolaciji. Izbrali smo jih na podlagi kriterijev, ki so bili razviti v sodelovanju s strokovnjaki, da bi zagotovili njihovo primernost za NIVEA CONNECT. Več o nekaterih od teh projektov lahko izveste v razdelku »Spoznajte naše partnerje«.