Družbena zaveza znamke NIVEA

Družbena zaveza

Skrbimo za družine
Družine že več kot 100 let zaupajo našim izdelkom, da kar najbolje poskrbijo za kožo.

NIVEA skrbi za družino

Družine že več kot 100 let zaupajo našim izdelkom, saj kar najbolje poskrbijo za kožo. V tem času je NIVEA postala pravi družinski član v domovih po vsem svetu. Skrb za družine, in ne samo za njihovo kožo, je za nas nekaj povsem naravnega.

NIVEA si prizadeva, da podpre družine in tako okrepi okolje, v katerem se razvijata občutek za odgovornost in pripadnost. Ker so družine odraz družbe, spodbujanje teh vrednot krepi posameznike, lokalne skupnosti in družbo v najširšem pomenu.

NIVEA podpira trajnostne družinske projekte na specifičnih področjih, ki odražajo družbeno pomembne zadeve po vsem svetu. To podporo omogoča sodelovanje z lokalnimi partnerji in aktivna osebna predanost naših zaposlenih.

V Sloveniji se osredotočamo na omogočanje izobrazbe otrokom iz socialno šibkejših družin, za katere smo ustanovili poseben Učni sklad NIVEA. Prav tako pa naše najmlajše v prazničnih prednovoletnih dneh razveselimo z uporabnimi darili. Tako v sodelovanju z Zvezo Prijateljev Mladine Slovenije ne pomagamo le otrokom, temveč tudi njihovim staršem, ki so se znašli v finančni stiski.

Predanost znamke NIVEA družinam je del Beiersdorfovega družbenega cilja za leto 2020: doseči milijon družin in izboljšati njihovo življenje. Za več podrobnosti obiščite stran Our Commitment Report.


PODARITE NAM MODRO SRCE

NIVEA je v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) že enajsto leto zapored otrokom in mladostnikom iz socialno ogroženega okolja odpirla okno v svet izobrazbe. Akcija, ki se je pričela 23. januarja 2017 je v štirih tednih zaokrožila po Sloveniji in se 20. februarja končala s prispevkom v Učni sklad NIVEA v višini 20.000 €. Akcijo so podprli znani slovenski ambasadorji, ki so na dogodkih po Sloveniji mimoidoče vzpodbujali k pisanju lepih želja in lepljenju modrih src na okna. Med ambasadorji so bili športniki kot so Robert Kranjec, Aljaž Pegan, Primož Jeralič in Raša Nesterovič. Vedno pa sta jim družbo delala tudi akrobata Filip in Blaž iz F&B Acrobatics. 
OGLEJTE SI GALERIJO MODRIH SRC

NIVEA je v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) že enajsto leto zapored otrokom in mladostnikom iz socialno ogroženega okolja odprla okno v svet izobrazbe. Akcija, ki se je pričela 23. januarja 2017 je v štirih tednih zaokrožila po Sloveniji in se 20. februarja končala s prispevkom v Učni sklad NIVEA v višini 20.000 €. Akcijo so podprli znani slovenski ambasadorji, ki so na dogodkih po Sloveniji mimoidoče vzpodbujali k pisanju lepih želja in lepljenju modrih src na okna. Med ambasadorji so bili športniki Robert Kranjec, Aljaž Pegan, Primož Jeralič in Raša Nesterovič. Vedno pa sta jim družbo delala tudi akrobata Filip in Blaž iz F&B Acrobatics. 
Oglejte si galerijo modrih src

Učni sklad NIVEA

Učni sklad NIVEA je ustanovilo podjetje Beiersdorf d.o.o. v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije leta 2006, ko se je prvič odvila dobrodelna akcija v pomoč otrokom in mladostnikom iz socialno ogroženih družin. Sredstva dobrodelne akcije NIVEA Podarite nam modro srce so v celoti namenjena Učemu skladu NIVEA. Štipendiranci so izbrani po sklepu Komisije za socialna vprašanja in humanitarne projekte pri ZPMS. V 10. letih je štipendijo iz Učnega sklada NIVEA prejemalo 83 štipendistov. Trenutno Učni sklad NIVEA štipendira 16 dijakov v šolskem letu 2016/2017.

Trije dobri botri

NIVEA prav posebno skrb namenja družini. Zato smo zaposleni v podjetju Beiersdorf leta 2013 pričeli z akcijo, v kateri poskušamo praznično vzdušje pričarati tudi otrokom iz socialno ogroženih družin. V sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) smo tako v letu 2016 izbrali 26 pisem Božičku, ki so jih napisali otroci. Vsak od zaposlenih je prejel pismo z eno ali več željami in je otroku, ki ga je napisal, polepšal praznike z darilom, ki si ga je zaželel. Z največjim veseljem smo sodelovali prav vsi zaposleni. 

NIVEA PRIPOROČA